مهراد فرشته منمهراد فرشته من، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

عشق مامان سعیده

زندگی با مهراد

1392/8/12 19:21
نویسنده : سعیده
223 بازدید
اشتراک گذاری

به قول بابایی: سلام خوبیییییچشمک

امروز 4ماه و 8روزته عزیزم، از چند روز مونده بود که 4ماهت کامل بشه خلقیاتت تغییر کرد البته تغییر مثبتمژه

حالا دیگه شبا کامل میخوابی، در طول روز رو تخت تنها می مونی و با خودت بازی میکنی ، دستات رو تو دهنت میکنی و میخوری تازهههههه هر چیم جلو دستت بیاد میکنی تو دهنت میخواد پتوت باشه یا لباسات یا هر چیزه دیگهچشمک دوست داری باهات بازی کنیم، همش صحبت میکنی و لبخند میزنی ، عاشق اینی که بابایی زیر بغلت رو بگیره و شروع کنی به راه رفتن قلب تازه قدمم برمیداریمژه مثلا با بابایی میرین نون و سبزی میخرین و میارین تا من براتونم آش درست کنم، اینقدرم چهرت جدی میشه موقع راه رفتن که انگار داری یه کار علمی با دقت 99% انجام میدی متفکر خلاصه بگممممم دل منو بابایی رو با کارات آب میکنیماچ هیچ وقت تو تخیلاتم هم نمیگنجید یه روز یه پسر ناز داشته باشم که تازه اینقدرم دوستش داشته باشم، وقتی تو چشام نیگاه میکنی و منتظر میشی نازت کنم تا برام ناز کنی و لبخند بزنی وقتی داری شیر میخوری و چشات رو از چشم من برنمیداری تو چشمات یه برق خاصیه ، بعضی وقتام یه لبخندایه ریزی برام میای که همزمان شیر از گوشه لبات لبریز میشهمژه لحظات شیرینیههههههه ، هر دفعه نیگات میکنم کلی خدا رو شکر میکنم که مارو مسئوله مراقبت از یه فرشته اش کردهخیال باطل خدا جون به خاطر این جمع سه نفری ازت ممنونیملبخند خداجون این لبخندا رو برامون نیگه دارررررررر

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)