مهراد فرشته منمهراد فرشته من، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

عشق مامان سعیده

حرفایه خودمونی

1391/10/19 1:34
نویسنده : سعیده
121 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان گلم، عزیزم تو تیکره نی نی سایت زده فقط 171 روز مونده بیای بغلم!!خداییش خیلی طولانیهافسوس یه مامان دوست داره نی نیشو زودی بغل کنه، بابایی منو نشونده جلو تی وی که برنامه نود ببینمسبز میگه پسرم نود دوست داره میخاد ببینه اما من گفتم نی نی جونم اصلا نود خوشش نمیاد تازه به مامانیشم قول داده نبینه زبان

مامانی قربونت بره امروز حس کردم یه چیزی تو دلم تکون خورد یه چی مثله حبابقلب کلی ذوق کردم به بابایی که گفتم کلی باهات صحبت کرد و قربون صدقت رفت. بابایی میگفت پسرم داره فوتبال بازی میکنهابرو

بابایی خیلی هواتو داره ها!!ظهری لبه تخت خوابیدم دیدم بابایی اومد کلی بالشت چید که یه موقع نی نی خوشمله چیزیش نشه ، اینا رو گفتم بدونی بابایی چقده دوست داره فکر کنم بدنیا بیای بیشتر بابایی بشی چون من یه خورده رو تربیت حساسم ولی بابایی خیلی بچه ها رو دوست داره و نمیزاره اشک بچه در بیاد و هر چی بخوای برات تهیه میکنه.

نی نی جونم میدونم خوابت گرفته حرف آخرم بزنم و بریم لالا

مامانی خیلی دوست داره و یه لحظه هم طاقت دوریتو نداره پس محکم به مامانی بچسب عشقم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)