مهراد فرشته منمهراد فرشته من، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

عشق مامان سعیده

پنج ماهگیت مبارک

1392/8/30 4:18
نویسنده : سعیده
273 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به پسر خوشگل و نازم ، عزیزم امروز پنجشنبه ست یه پنجشنبه از اون پنجشنبه هایه خاص ،آخه امروز 30 آبان و شما امروز 5ماهت پر میشههوراپسرم داره بزرگ میشه دیگه بگین ماشاالله

صبح هایی که زودتر از من از خواب بلند میشی و سرحالی و من هنوز تو چرتم  هر دفعه بهت نگاه میکنم میبینم خیره به صورت من شدی و تا خمیازه میکشم یه لبخند قشنگ میزنی و صدا در میاری ، عاشق اینم که صبح از خواب بیدار بشم و چشمایه نازت و لبخند رو لبایه قشنگتو ببینم و اون صدایه ناز مامانیت رو بشنوم و خدا رو صدهزارررررررر مرتبه شکر کنم و البته باز این سوال تو ذهنم تکرار بشه که من چه کار خوبی کردم که خدا چنین هدیه باارزشی رو بهم داده؟!!!!!!! ممنونممممممم ممنون

صبح ها وقتی تو خواب و بیداری هستی و چشمات رو نیمه باز میکنی همین که منو میبینی کنارت یه لبخند برام میزنی و دوباره به خواب میری مثله فرشته ها می مونیفرشته

دوست داری باهات بازی کنم و یه وقتایی که باهات بازی میکنم و از خنده ریسه میری بهم میفهمونی که تکرار کنم تا بازم بخندیقلب دوست داری پوشکت رو باز کنم تا شروع به غلت زدن کنیابرو وقتی دراز کشیده ای پاهات رو میاری بالا و انگشتا پاتو میگیری و در یه چشم بر هم زدن پشت رو میشی البته بعضی اوقات یه دستت زیرت می مونه و با سر و صدا مارو خبر میکنی تا کمکت کنیمچشمک

خلاصه که خیلی پسر آقایی شدی فقط هنوز خواب شبت تنظیم نشده و البته چند روزه بد قلق شدی تو شیر خوردن و باید به زور و بلا بهت شیر بدماوه، عزیزم پسر خوبی باش و شیرت رو وب بخور تا بزرگ بشی دیگهماچ

این چند روزه کارم این شده که هی نمودار وزنت رو چک کنممممم امروز اگه برسم میبرمت چکاب ماهیانه تا نظر دکتر رو در مورد وزنت بدونم و ببینم آیا باید غذا بهت بدم یا نه

خب مهرادم ساعت 4ونیم صبحه شما رو پامی و دارم تکونت میدم و وبلاگتم مینویسم برم بخوابم که صبح پرانرژی باشم و یه روز قشنگ داشته باشیممژه

خیلی دوست دارمممممماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)