مهراد فرشته منمهراد فرشته من، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

عشق مامان سعیده

بازم یه پنجشنبه قشنگ دیگهه:)

1392/5/31 14:02
نویسنده : سعیده
404 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به یدونه پسرم، عشق زندگیم ،مهرادم

امروز 5شنبه است ، 31 مرداد .

امروز شصت و دومین روزیه که از بهشت قدم رو چشممون گذاشتی و زمینی شدیقلب قبلا روزایه هفته همش یکرنگ بود برام ولی از دو ماه پیش همه چی فرق کرده ، رنگی شدهههههههههه

از روزی که اومدی وقتم کاملا پر شده، دیگه رفیق روز و شب هم هستیم ، با هم میخوابیم با هم پا میشیم با هم میخندیم و بعضی وقتام که گریه میکنی منم باهات گریه میکنم ، آخه طاقت گریه هاتو ندارم عزیزمنگران

روزایه قشنگیه ، تازگیا باهم صحبتم میکنیم برام میخندی و دل من غش و ضعف میرهبغل

خنده هات خیلی قشنگه مهرادم، وقتی میگی (گ) و چشات رو گرد میکنی تو چشمایه من زل میزنی و میخندی قشنگترین لحظه هایه زندگی منه ، تازه زبونتم در میاری برا مامانیزبانالبته خودم بهت یاد دادم، میگم مهراد زبونتو به مامانی نشون بده زبونتو در میاری تازه شم اینقد تو چهرت خوشحالی موج میزنه ، اینقد چشات برق میزنه که میخوام داد بزنم عاشقتمممممقلب

از طرز خوابیدنت بگم : دمر میخوابی سرتم خودت اینور اونور میکنیمژه موقعی هم که بیداری و به شکم میزارمت رو تشکت پا میزنی و جلو میری . آفرین پسر فعال و باهوش منتشویق

سعی میکنم زود زود بیام و برات بنویسم عززیزم

مهراد یادت نره مامانی و بابایی خییلی دوست دارنقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ستاره زمینی
13 مهر 92 13:58
گل پسری اگه دوست داری بیا تا باهم تبادل لینک داشته باشیم.