مهراد فرشته منمهراد فرشته من، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

عشق مامان سعیده

38هفته و 3روز

1392/3/25 3:47
نویسنده : سعیده
234 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان

دیگه شمارش معکوس شروع شده برا بغل کردن نینی خوشکلقلب

الان ساعت سه و نیم صبحه، من و بابایی نخوابیدیم هنوز . بابایی داره اخبار انتخابات رو دنبال میکنه منم دارم دنبال اسم برات میگردم عشقممژه

انتخاب اسم خیلی سختهههههههههه، نمیدونم میترسم نگران چه اسمی دوست داری عزیزم؟

از همون اول برات اسم انتخاب کردما ولی الان دو دل شدم، میخوام یه انتخاب خوب داشته باشم باسه پسر گلم ماچ

دیگه آخرین شنبه ایه که تو دله مامانی هستیااااا، قربونت برم دیشب داشتی تکون میخوردی کلی ازت فیلم گرفتم عزیزم که بعدا ببینیم با هم و برات خاطرات کوچولوییت بازسازی بشه ، البته نمیدونم این دوران یادت می مونه یا نه؟!!!

امروز عصر مادرجون اومد خونمون، طفلی پاش خیلی درد میکنه باز از طرفی هم دلش طاقت نمیاره منو تنها بزاره ،خلاصه که مامانم خیلی دوست دارم ایشالا همیشه سایه ات رو سرمون باشه و پا هاتم زوده زود خوب بشهماچنینی خوشمله تو هم باید قدر مادرجون رو بدونیا

خب خوشکلم من برم بخوابم که دستام بد جور ورم کرده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)