مهراد فرشته منمهراد فرشته من، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

عشق مامان سعیده

سلام به نینیگولویه نازم،

1391/10/11 15:56
نویسنده : سعیده
150 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ناناز مامان ،ببخشید اسم نداری هنوز مامانی. آخه هنوز من و بابایی نمیدونیم دخملی یا پسمل ولی بدون چه دختر چه پسر عشق و زندگیه من و باباجونتی.

بابایی هر روز باهات حرف میزنه ،همش بهت میگه پسره گلم ای بهش میگم هنوز نمیدونی پسره چرا هی صداش میکنی پسرم پسرم؟!!!!قهر

بالاخره اینو بگم که ماکلی ذوق داریم برا بغل کردن تو و لپتو کشیدن و یه عالمه بوس کردنتبغل

راستی خیلی وقته تو فکر یه وبلاگبودم برات عشقم که بعدا بیایم با هم خاطراتمونو بخونیم.

راستی الان 14هفته و3روزه داری با من رشد میکنی و زندگی منو متحول کردی عزیز من،یادت نره توصیه همیشگیم محکم مامانیو بچسب و از مامان جدا نشو باشه عزیزم؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)